Neked ajánljuk

Fogyás témák írni. Gondolkodj és fogyj!

Természetesen fogyni akarok, nem azért vagyok itt, hogy csak ábrándozzak róla! Ki vagyok én, és miért kellene rám hallgatnod?

4 rendhagyó tipp, forma-bontásra vágyóknak

Vidi Rita vagyok, 66 és nem tud lefogyni sikeres fogyókúrázó, de most éppen hízókúrán vagyok, mert a harmadik gyermekemet várom. Biztosan te is tapasztaltad már magadon, hogy annyi mindent tudsz a világról — például a fogyásról is - a gyakorlatban mégsem működnek a dolgok.

Nos, ez azért van, mert rossz rendszerben épült össze a sok-sok információ a fejedben, rossz összefüggésekben. Nekem az a dolgom, hogy leromboljam a rossz összefüggéseket, és kiépítsem a helyes rendszert.

Miért olyan népszerűek a fogyókúrás tévhitek?

Így leszel sikeres. A módszerem működik a fogyásban, a hízásban, a gazdagodásban, az időgazdálkodásban, a helyes célkitűzésben, az álláskeresésben, sőt, a párkeresésben is.

Most konkrétan a fogyás, fogyókúra, diéta a témánk, ami számomra is nagy kedvenc, hiszen én is szeretek csinos lenni, és nem egyszer küzdöttem már le magamról tizenkilókat.

De most már beszéljünk rólad, elvégre azért vagyunk itt, hogy számodra könnyebb és végleges legyen a fogyás. Ne verd nagydobra!

fogyás sanam jung

Közel 10 éve fogyókúrázik, diétázik, mégis egyre inkább hízik! Az anyagcseréjével minden rendben, makkegészséges, de valami nem stimmel. Nála figyeltem meg először azt a tipikus hibát, amit a fogyás fogyás témák írni írni vágyók zöme elkövet: alig fogyott 20 dekát, de már mindenkinek újságolja, amire csak sajnálkozó pillantásokat kap. Bármennyire is fájdalmas tény, ha valakinek kilótól kellene megszabadulni, az jobb, ha az első kilóktól való megszabadulásról hallgat, mint a sír!

Ugyanis nagyon sok múlik a környezetünk visszajelzésén. Ha lefogyunk kilót, de spontán még senki nem veszi észre, ennek ellenére elkezdjük híresztelni, akkor mi lehet a reakció az ismerősök részéről? Észre sem vettem! A legjobb hozzáállás az, ha egy szót sem szólsz a fogyni vágyásodról, az eltökéltségedről, a diétádról, hanem csendben harcolsz, mígnem az első teljesen spontán visszajelzést nem kapod!

Az egyik fogyásomnál már mínusz 7 kilónál jártam, de még mindig nem vette észre senki. Illetve azt vették észre, hogy mintha nyúzottabb lenne az arcom… Hurrá, gondoltam, azért küzdök, hogy egyre rosszabbul nézzek ki.

Sharing is caring!

Tipp: várd ki, míg valaki rá nem kérdez arra, hogy fogytál-e, addig senkinek ne szólj egy szót se, mert az rossz hatással lesz a motivációdra! Ne tűzz ki végső dátumot! Lássuk be: a fogyókúra, sőt, maga a fogyás megterhelő a tested és az elméd számára, konkrétan stresszt okoz. A dátum kitűzése újabb stressz, hiszen minden nap azzal szembesülsz, hogy egyre közelebb kerül a kitűzött dátum, és egyre kevesebb időd marad teljesíteni.

Jelentkezzen az, aki duplán akarja stresszelni a szervezetét, amiről tudvalevő, hogy hízáshoz vezet! Ugye nem tetted fel a kezed?

2. „Úristen, híztam egy kilót!”

A szervezeted biokémiai folyamatait nem tudod órával és naptárral befolyásolni, ha fejre állsz, akkor sem. Vannak, akik számára nem gond, ha dátumot tűznek ki, de az biztos, hogy a dátum senkinek sem segít.

Gyakran hallom, hogy a fogyás fejben dől el. El kell határozni és menni fog. Ez valójában igaz is és nem is. Mindjárt írom miért. Ez a két szám elég nagy különbség ahhoz, hogy kicsit kivesézzük a témát.

Nézd meg a testépítő bajnokokat, akiknek meghatározott napra kell maximálisra növelniük a tömegüket, majd a verseny napjára kell szálkásítaniuk.

Eleve a folyamat egy borzasztó megterhelés a testük számára, de az, hogy az egész procedúra még órára pontosan ki is van számolva, meghatványozza a testi-lelki terhelést.

Ezért sem indulnak a bodybuilderek minden versenyen, ami adódik számukra év közben, mert fizikai és mentális képtelenség lenne fogyás témák írni versenyen részt venni!

Tedd meg magadnak a szívességet, hogy nem frusztrálod magadat dátumokkal, időpontokkal, napokhoz, órákhoz kötött végcéllal!

Tipp: hétvégén kellj óracsörgésre, másnap pedig spontán, magadtól ébredve. Melyik éjszakád a nyugodtabb? Amikor tudod, hogy kelned KELL, vagy amikor szabad vagy?

10 idegtépő női szokás – ami gátolja a fogyást és fejlődést

Tervezz és dokumentálj! Az előbb mondtam, hogy ne dátumozz, most meg azt mondom, hogy tervezz?

aoa seolhyun fogyás

De hát hogyan is működhet a terv dátum nélkül? Nyugodtan tervezhetsz időpontokat a folyamat közben — például, hogy mely napokon mit eszel - de a végső dátummal vigyázz továbbra is. A lépésről-lépésre terv, amikor minden napra ütemezel valamilyen feladatot magadnak, ami segíti a fogyási folyamatodat, az hasznos. Az a káros, amikor csak egy dátumod van, a végső céllal.

Slow-lifting módszerről, ami táplálkozási tanácsadó segítségével súlyos zsírraktárak izommá való átalakításához vezet, de enyhébben csinálva is viszonylag korrektül lefogyaszt - legalábbis a magyarázat hitelesnek tűnt, az elve szintén. A dolog célja az, hogy az adott izomcsoportot kiüsd értsd: alig tudd mozgatni - ilyen nekem is volt anno a lábamban, 1 napig nem tudtam járni, mert összecsuklottam egyszerűen, bár fájni nem fájt. Hogy miért is kell kiütni az izmot? Azt írja a cikk, hogy így nem csak az adott erősítőgyakorlat közben égeted a kalóriákat, hanem az izom a regenerálódásához is felhasználja a szervezetben eredetileg szűkös időkre való tekintettel felhalmozódott zsírkészletet, így gyakorlatilag akkor is ''ég a zsír'', amikor csak pihengetsz.

Mit tervezz, és mit dokumentálj? Tervezd meg minden napra előre, hogy mit fogsz enni, mikor, mennyit és mit fogsz mozogni, és mi a teendő, mi az akcióterv, ha borul fogyás témák írni eredeti terved! Maximum 1 hétre előre tervezz! A fogyókúra elején fogalmad sem lehet, hogy mi lesz két hónap múlva, eszedbe fogyás témák írni jusson azt tervezni, hogy akkor hány kiló leszel!

Ezt még táplálkozási szakember és személyi edző sem tudhatja fogyás témák írni két hónappal előre! Tervezz csak 1 hétre, azt át tudod látni, szinte megérinthető közelségben van, és nem érzed azt az 1 hetes tervezéstől, hogy egy szakadék szélén állsz, ugrani készülsz, és fogalmad sincs, hogy hol az alja.

Számomra mindig nagy segítség volt, ha előre megterveztem, hogy mit fogok enni egy hétre előre, és mekkora adagot!

5 kg súlycsökkenés havonta

Ezt utólag visszanézni is nagyon tanulságos, és háziasszonyként sem egy utolsó dolog, ha tudom már hétfőn, hogy mi lesz a családi menü pénteken! Ne tervezd a fogyásod mértékét!

9o napos diéta receptek

Kézenfekvőnek tűnik, betervezzünk heti 0. Hát, te ne tekintsd magadat standardnak, mert nem vagy az! Az átlagos 0. Ez előbbi az semmi, az utóbbi meg már veszélyes is lehet… Az átlagértékeket mindig fenntartásokkal kell kezelni, mert nem látod mögöttük a valódi számokat.

zsírégető hasburkoló

Csináld azt, hogy eltervezed a diétádat, a mozgást, a figyelemelterelési módszereket korgó gyomor esetén több mint hasznos Jés nagyon keményen tartsd magad ehhez a tervhez kb. Közben mérd magad! Ki fog derülni, hogy mennyi a Te fogyás calgary belvárosában fogyási átlagod, ami alapján aztán majd tervezheted az első hónap fogyás témák írni a többi hónapot már ha szükség lesz rá. Tartsd fenn a motivációd! Mostanában egyre több könyv, tréning, szeminárium témája a motiváció, de érdekes módon egyik fórum sem beszél a motiváció két nagyon fontos alapvetéséről.

Az egyik alapvetés az, hogy a motiváció nem más, mint mozdulási, elmozdulási kényszer, illetve késztetés.

Iszonyatosan fontos: mozdulás. Amikor motivált vagy, akkor tenni akarsz, tettre kész vagy, amikor pedig motiválatlan vagy, akkor csak úgy eltöltöd az idődet valamivel. Ha nem mozdulsz el valahova a kiindulási pontból — a tehetetlenségi pontodból — akkor nem vagy motivált.

Eddig gondolom, tiszta sor. E nélkül az alapvetés nélkül sokan összekeverik a motivációt a lelkesedéssel, ami azért gond, mert a lelkesedés csak egy érzés,  míg a motiváció pedig a cselekvés. De mi az a másik motivációs alapvetés, ami nélkül biztosan sikertelen lesz a fogyókúrád?

A motiváció változik, átalakul, eltűnik, újra előbukkan, de sosem állandó, egy  hosszú folyamat közben. Ha elfogadjuk, hogy a motiváció mozdulást jelent, akkor a fogyókúra esetében azt mondhatjuk, hogy amikor motiváltak leszünk a fogyásra, akkor történik az, hogy ELKEZDÜNK valamilyen diétát, szétnézünk a sors zsírégető, ki mit ajánl, milyen táplálékkiegészítőt fogyás témák írni szedni, mit érdemes mozogni, és elindulunk a fogyás témák írni rögös útján.

Elindulunk, de csupán csak ennyi. Ez még nem siker. Az elindulást motiváció eredményezi. A probléma, amivel fogyás témák írni senki nincs tisztában, ott van, fogyás témák írni az elindulás motivációja nem tart örökké, ugyanis változik a helyzet. Ezek jó motivációk elindulásra. De nem jó motivációk két hónappal később! Gondold tovább: fogyózol, elkezded leadni az első kilókat, minden nap mozogsz valamit, érzed, hogy egyre könnyebben mozogsz, egyre jobban érzed magad.

Mely fogyókúrás tévhitek kerülendők?

Vajon ugyanaz motivál másnap, hogy folytasd, mint az első nap, mikor elkezdted? Egy fenét! Fogyókúrázás, diétázás közben szinte napról napra változik a belső hajtóerőnk, vagyis a motivációnk.

Nagyon sok ember küzd és küzdött hasonló problémával mint én, hiszem hogy a tapasztalataim segítenek nekik egy magasabb minőségű életet élni.

Azért kezdjük, mert kövérnek érezzük fogyás témák írni, de nem valószínű, hogy hetek múlva ugyanazért folytatjuk, amiért elkezdtük! Ahogy mi is változunk a folyamat közben — belül is, nemcsak kívül — úgy változik a motivációnk.

Ez tény. Mindenki megtapasztalja. Mégis kevesen veszik ezt figyelembe. A fogyókúra, a fogyás folyamata néha annyira nehéz dolog, hogy a motivációnk nem áll másból, mint túlélni az adott napot éhenhalás és kimerültségtől való összerogyás nélkül. Számolj azzal, hogy akár minden nap valami más fog motiválni, és azzal, hogy akár minden nap meg kell találnod az adott napi motivációdat. Ha elveszíted a motivációdat, a hűtő, vagy a cukrászda előtt találod magadat.

Lefogyni ezért nehéz: minden nap kifordulunk önmagunkból. Minden nap egy küzdelem. De a sikeres fogyókúra fogyás a vállaktól pontosan ezt érzik azok, akiknek sikerült: átléptem a saját határaimat, megküzdöttem önmagammal.

A fogyás már csak hab a tortán.