Melyik zsírégető edzés a leghatásosabb a számodra? | Intenset blog

Leghatékonyabb zsírégető edzések

zsírégető Zágráb mit tegyek ha nem tudok fogyni

Fenyvesi Zsófia Úristen, ránk nyitott a gyerek! Örökre traumatizáltuk, vagy még menthető a helyzet? Ha valaki fogyni szeretne, az első dolog, ami általában eszébe jut, a futás.

Elvileg futás közben zsírt égetünk — és minél tovább futunk, annál több zsírtól szabadulunk meg. Leghatékonyabb zsírégető edzések mégsem? Utánajártunk, melyik a legjobb zsírégető edzés!

A 8 legjobb zsírégető kardiomozgás

A fogyás és zsírégetés kapcsán általában a kardióedzésre, azon belül is elsősorban a futásra asszociálunk. A legtöbben tisztában vagyunk vele, hogy a futás segít a fogyásban, ám a gyakorlatban a képlet ennél egy kicsit bonyolultabb.

Ádám Norbert személyi edző  segítségével eloszlatjuk a kardiózás és a zsírégetés összefüggésével kapcsolatos tévhiteket.

15 PERC HIIT EDZÉS! 100% ZSÍRÉGETÉS!

Tehát nagyon leegyszerűsítve a zsírraktárak biztosítják az energiát. Miért nem ideális a hosszan tartó kardióedzés a zsírégetéshez?

  • zsírégető edzés | Peak girl
  • Rajtam nem múlik, hogy segítsek neked is, ami a fogyást illeti.

Fontos megjegyezni, hogy ha sokáig végzünk egy kardiómozgást, az nem feltétlenül jelent szuperhatékony zsírbontást. Hogy miért?

Zsírégető edzésmódszerek: Melyik a leghatékonyabb?

Összefoglalva: ha sokáig kardiózunk, és a teljesítményünk százalékán végezzük a mozgást, akkor bizony csak egy darabig égetünk zsírt, utána szervezetünk izmot kezd el lebontani. Ilyen például a taposás vagy az emelkedő módban sétálás a futópadon. A probléma a következő: a tartós, közepes intenzitású kardióedzés emeli a kortizolszintet, ez pedig nemcsak izomvesztéshez vezet, de rontja az inzulinérzékenységet, és ezáltal az elhízást is elősegíti.

Nézz meg egy maratonfutót és egy sprintert — melyikük fizikuma tetszik jobban? Melyik a legjobb edzés zsírégetéshez?

hogyan lehet a beagle lefogyni? dobta le a fogyás

Fotó: Shutterstock A kulcs: izomtömeg-növelés és intervalledzés Oké, a kardió tehát nem elég, ha minél több zsírtól akarunk megszabadulni, de akkor mit csináljunk? Fontos tudni, hogy minél több az izom, annál több kalóriát égethetünk el. Nyugalmi állapotban az elégetett kalóriák jelentős része a zsírbontásból származik, és leghatékonyabb zsírégető edzések több mitokondriummal rendelkezünk az energia előállításában és annak elraktározásában szerepet játszó sejtszervecskeannál több zsírt tudunk elégetni.

egészséges fogyás 7 hét alatt fogyas termeszetes uton

Tehát a cél, hogy növeljük az izomtömegünket és a mitokondriumok számát. Az izomtömeg növelése a megfelelően megtervezett súlyzós edzéssel érhető el.

Ha a zsírégetés a cél, ez a két edzésmódszer a legjobb! Főleg együtt!

Nem mellesleg, ha azonos ideig végzünk súlyzós edzést és kardiót, akkor a súlyzós edzéssel több kalóriát és zsírt tudunk elégetni. A mitokondriumok számának növelése pedig a legkönnyebben magas intenzitású intervallumedzés segítségével érhető el.

Az intervallumedzéssel és a magas intenzitású edzéssel pedig több zsírtól tudunk megszabadulni, mint a hagyományos kardióval.

kg fogyás oxi epe és fogyás

A lényeg tehát a következő: ha fogyni szeretnélakkor felejtsd el az állandó intenzitású kardióedzéseket.