motiváció fogyáshoz

Hogyan lehet meggyőzni magad a fogyásról. A program felépítése

Ezekre figyelj, ha régóta küzdesz a plusz kilóiddal! | NOSALTY

Azok, akik régóta küzdenek nagy túlsúllyal, és évek óta képtelenek tartósan lefogyni gyakran érzik úgy, hogy ez már így marad. Néha beletörődnek, néha újra felveszik a harcot.

hogyan lehet meggyőzni magad a fogyásról

Sokszor le is fogynak, de aztán lassan minden újra visszajön. Pedig nagy súlyból is le lehet fogyni.

Méghozzá tartósan. Azt már mindenki tudja, hogy a súlyvesztés kulcsa a megfelelő étrend és a rendszeres sport.

hogyan lehet meggyőzni magad a fogyásról

Önmagában ez nem nagy titok. Ennek ellenére rengetegen feladják, még jóval azelőtt, mielőtt célt értek volna. Sokaknak teljesen lehetetlennek, reménytelennek tűnik a tartós fogyás. Ennek természetesen sok oka van, de melyek ezek és hogyan lehet felülemelkedni rajtuk? Túl sok egyszerre olvass tovább Az egyik leggyakoribb gát, hogy nemes egyszerűséggel nem tudod megfelelően beosztani az idődet.

Fogyjunk kíméletesen, tartósan, természetesen

Megszámlálhatatlanul sokszor láttam már ezt fogyni vágyó, túlsúlyos nőknél és férfiaknál is. Egyszerűen már az edzés és a megfelelő étrend nélkül is rendszeresen túlnőnek rajtad a hétköznapi teendők, éppen ezért folyamatosan feszült és a stresszes vagy. Tudod, hogy változtatni kellene, többször neki is futottál már az életmódváltásnak, de aztán a rendszer egyszer csak szétcsúszott és utána nem tudtad újra felvenni a fonalat.

A motiváció is elszállt, bár fogytál valamennyit, de még közel sem érted el a célod. Ráadásul, amint lassan elkezdenek visszakúszni a leadott kilók, ahogy visszatérnek a régi rossz szokások még nagyobb lesz a belső feszültség, és máris úgy érzed, neked ez nem megy. Pedig ez nem igaz.

  1. Adjon le 6 kilót mindössze 17 nap alatt! – ÉTREND | Diéta és Fitnesz
  2. Itt van most: Kezdőlap » Cikkek » Szakértői blogok » Zsírcsökkentés vagy kevesebb szénhidrát?
  3. Végső berendezés fogyás
  4. Esik folyó fogyás

A megoldás: elsősorban tudatosabbá kell válni, valamint érdemes a fokozatosság elvét követni. Ez azt jelenti, hogy fokozatosan meg kell tanulni úgy rendszerezni a feladatokat, hogy legyen idő a mozgásra is. Fokozatosan kell változtatni és nem mindent egyszerre, mert abból egészen biztosan káosz lesz. Érdemes először egy orvosi kivizsgálással, majd a mozgás beépítésével kezdeni, mindenképpen edző jelenléte mellett, mert a nagy túlsúly mindig nagy kockázatot jelent a mozgás során.

Hogy is van ez a fogyás?!

Azért is jó, ha van egy edző, aki irányítja az edzéseket, mert így van kontroll is, és nem vész kárba az edzésidő fele. Emellett, ha már bejelentkeztél vagy időpontot kértél kevésbé valószínű, hogy lemondod, mint ha csak magadat kellene meggyőzni arról, hogy most miért nem fér bele az idődbe a sport.

A heti háromszori edzés beépítése már önmagában is nagyon jó eredményeket fog produkálni az első hónap után is. Észre fogod venni magadon, hogy mindenre több energiád van, fogysz egy kicsit, gyorsabban és hatékonyabban tudsz dolgozni, jobban be tudod osztani az idődet, és feleannyira leszel stresszes, mint korábban bármikor.

Elmondjuk, miért hatalmas baromság a fogyás reményében kihagynod a vacsorát!

Ez azért van, mert a mozgás nemcsak a testednek, a lelkednek is jót tesz: levezeti a stresszt és boldogsághormonokat endorfint szabadít fel. Észre fogod venni, hogy az edzés pillanatok alatt az életed részévé, a heti rutinoddá válik, akármilyen elfoglalt is vagy.

Az edzés önmagában nem elég Sajnos azonban mindez nem lesz elég megfelelő étrend nélkül. Az edzés mellé be kell építeni a céljaidat segítő, hosszú távon is fenntartható egészséges étrendet is. Ehhez nagy segítség egy dietetikus, aki átlátja, hogy jelenleg milyen állapotban van a tested, és ehhez mérten tud megfelelő ételeket javasolni, valamint felhívja a figyelmed olyan rossz táplálkozási szokásokra, melyek megnehezítik a fogyást.

hogyan lehet meggyőzni magad a fogyásról

A lényeg az, hogy fokozatosan változtass, hiszen itt már nincs olyan szoros kontroll, mint az edzésen. Ez nagyon nagy tudatosságot igényel és nem is lehet elvárni senkitől, hogy azonnal tisztában legyen mindennel. Ezért is leszel sokkal eredményesebb, ha lépésenként, szakemberek segítségével haladsz az úton. Szkeptikus vagy a módszerrel kapcsolatban Rengeteg fogyókúrás módszert, csodaedzés-programot kipróbáltál már.

hogyan lehet meggyőzni magad a fogyásról

Részben mindegyik hatásos volt, de egyik sem hozta meg a várt eredményt, és a kilók mindig visszajöttek. Olyan is előfordult, hogy több jött fel a fogyókúra után, mint ami már lement.

Zsírcsökkentés vagy kevesebb szénhidrát? Ezt kell (t)enned a fogyáshoz!

Belefáradtál a próbálkozásokba. A hirtelen hatalmas eredményeket ígérő módszerek sajnos még jobb esetben is csak látszólagos eredményekhez vezetnek és több kárt okoznak a szervezetben, mint amennyi haszna van az egész fogyási kísérletnek. Valójában nincs szükség másra, csak rendszeres sportra és megfelelő étrendre.

Na és?

Hogyan lehet meggyőzni magad a fogyásról pedig nem kerül hogyan lehet meggyőzni magad a fogyásról, mint a jelenlegi életmódod, viszont eleinte sok időt és energiát kell szánni rá. Az egészséges ételek ugyanúgy beszerezhetők a piacon vagy a közértben, az edzések pedig még edzői jelenlét mellett is jóval megfizethetőbbek, egészségesebbek és nem utolsó sorban eredményesebbek, mint bármelyik fogyókúrás csodamódszer, amire valószínűleg már nagyon sok pénzt elköltöttél.

A szervezeted, amibe az anyagcseréd is beletartozik, akkor fog jól működni, ha megadod neki azt amire szüksége van. Ez pedig megfelelő táplálék és rendszeres mozgás, nem több.

Edd magad karcsúra! Csúcsminőségű fogások a Te anyagcseretípusodra szabva: Megújult a Metodic Food

Ebben az esetben különösen fontos az edzések megkezdése előtt egy átfogó laborvizsgálat és egy alapos állapotfelmérés. A csodamódszerek ugyanis tartós fogyáshoz nem, de pajzsmirigy betegséghez, inzulinrezisztenciához sajnos vezethettek, ami főként a koplalás és a rendszertelen étkezés következménye. Fontos, hogy ezek az egészségügyi problémák időben kiderüljenek, hiszen megfelelő szakorvosi kezelés nélkül meggátolhatják a fogyás egészséges ütemét.

Ahelyett, hogy minden újdonságot kipróbálsz, fordulj végzett szakemberekhez és az eredmény nem fog elmaradni.